Gå til innhold

Kreatin-spørsmål!


kanonjon

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i to uker hatt en oppbyggingsfase med kreatin, og i morgen skal jeg etter planen begynne med et normalt inntak. I løpet av disse 14 dagene klarte jeg å hoppe over én dag med kreatin; har dette noe å si for oppbyggingsfasen? Jeg har egentlig vanskeligheter med å tro at dette nullstiller hele prosessen, og at jeg må begynne på nytt, men samtidig er det greit å være på den sikre siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Jeg har nå i to uker hatt en oppbyggingsfase med kreatin, og i morgen skal jeg etter planen begynne med et normalt inntak. I løpet av disse 14 dagene klarte jeg å hoppe over én dag med kreatin; har dette noe å si for oppbyggingsfasen? Jeg har egentlig vanskeligheter med å tro at dette nullstiller hele prosessen, og at jeg må begynne på nytt, men samtidig er det greit å være på den sikre siden! :)

Nei.

Oppbyggingsfase er bare tull fra leverandør.

Ta 5mg per dag du;) holder det ;)

Edit: mente 5g selvfølgelig ... skriveleif/skrive uten å tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...