Gjest Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei. Jeg er på 2 halvdel av medisin grunnfag og utdanningen er mulig å ta på nett også. Har derfor tenkt tanken på å dra bort i 2-3 mnd og bare kose meg. Noen forslag til hvor jeg kan bosette meg i disse mnd? Vurderer å dra i løpet av et par uker, så kom med forslag kjapt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Tokyo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hei. Jeg er på 2 halvdel av medisin grunnfag og utdanningen er mulig å ta på nett også. Har derfor tenkt tanken på å dra bort i 2-3 mnd og bare kose meg. Noen forslag til hvor jeg kan bosette meg i disse mnd? Vurderer å dra i løpet av et par uker, så kom med forslag kjapt;) Hvordan er budsjett, hva foretrekker du? storby/syden? party sted? rolig steder? muligheter for å oppleve mye/type kunne reise derifra til nært liggende områder? osv... Eller tenker du leve billig,trene som f og samtidig ha sol osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg tenker på å få ro i kroppen. Meditasjon,trene,varme. Budsjettet er ikke spesielt stort. Tenker på å få oppleve en annerledes kultur. Har tenkt litt på Thailand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.