Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet dit at jeg ønsker å satse litt hardere på treningen min, og ønsker synlige muskler. Jeg har trent styrke i 10 år og føler at jeg er i god form.

Men mye vil sikkert ha mer. Ønsker å få mer synlige muskler, men sliter med å oppnå dette. Jeg har en del matallergier som melkeprodukter og gluten, og jeg tåler virkelig ikke noe kostilskudd som proteinpulver, kreatin o.l selv om det ikke har noen av mine allergener i seg. Blir utrolig dårlig i magen, så da velger jeg heller å holde meg unna.

Spørsmålet mitt er da: Kan man egentlig "bli svær" uten disse tilskuddene??

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17669-bygge-muskler-uten-kostilskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan du bli swole!

Tilskudd er tilskudd, så om du får nok næring gjennom maten du spiser er det unødvendig! :)

Som en generell regel kan du gå etter 1-2g protein pr kg kroppsvekt, 1g fett pr kilo kroppsfett og fylle resten av kaloriene med karbohydrater.

Du må altså først finne kaloribehovet ditt før du vet hvor mye karbs du skal spise :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...