Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ett fantastisk bra svar Hefor :)

Og Vegard treffer spikeren på hodet som vanlig :)

Hadde satt pris på om du Corneliasr kan oppdatere oss litt på hvordan det går i møtet med fastlegen din. Jeg har en slektning på din alder, og omtrentlig din situasjon, så jeg er nyskjerrig på hvordan det går med deg fremover.

Jeg har snakket med min mor og hun mener at fastlegen min ikke er den rette å snakke med. Tanten min har vært å snakket med henne, og det eneste fastlegen sa var at hun spiste feil siden hun ikke gikk ned i vekt. Derfor skal jeg enten begynne på Grete Roede igjen, eller så går jeg til en ernæringsfysiolog eller en annen som har med kosthold og trening å gjøre.

Fortsetter under...

Jeg har snakket med min mor og hun mener at fastlegen min ikke er den rette å snakke med. Tanten min har vært å snakket med henne, og det eneste fastlegen sa var at hun spiste feil siden hun ikke gikk ned i vekt. Derfor skal jeg enten begynne på Grete Roede igjen, eller så går jeg til en ernæringsfysiolog eller en annen som har med kosthold og trening å gjøre.

Hva fastlegen sier til deg på 15 og din mor/tante på mye mer enn 15 er det sannsynligvis ganske stor forskjell på. Ernæringsfysiolog hørtes ut som en god plan :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...