Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flyttet tråden til riktig underforum så du kan få flere svar :)

- Mod.

Hva med 4x4 eller pyramideintervaller? Det kommer veldig an på hvilke mål du har! Hvorfor ønsker du å trene intervaller? For å bli raskere, mer utholden, eller for nedgang i fettprosent?

4x4

10x2 minutter

10x1000 metere

Det finnes ingen fasit da det gjelder intervalltrening, bare finn deg noe som passer for deg og dine mål :)

Hjelper lite å trene 4x4 intervaller om du skal bli god på 200 meter, og skal du løpe maraton, så hjelper det lite å løpe kortintervaller ;)

Trening | Haugesund Triathlon Klubb (HTK)

Her er det mange gode intervaller :) bare scroll deg nedover til løping så finner du det!

Hvis du tenkte på hastighet og sånn tror jeg bare du må justere det selv, for jeg tror det er veldig individuelt ;)

- ) Både for å få utholdenhet og gå ned i fett%... forrige Uke Begynnte jeg Med 4X4 ... det Var Litt Ubehaglig Men Føltes Godt Etter Jeg Var Ferdig.. Synes Dere At Det Er Lurt Å Trene Intervaller og Styrke (OVERKROPP) sammen Dag? :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...