Gå til innhold

den kresne.


xoxo

Anbefalte innlegg

Blir du aldri lei av å spise den samme maten hele tiden da? Om jeg spiser det samme for ofte får jeg til slutt brekninger av å bare tenke på det. Det har tvunget meg til å finne noe nytt, men det har tatt tid. Jeg måtte ty til fruktsalat, brødskiver med nugatti og sånne ting til middag fordi jeg hadde store problemer med å finne noe ordentlig mat jeg kunne spise.

Det er opp og ned faktisk, mye så blir jeg ikke lei av. Biff og pasta blir jeg fort lei av pga biffen egentlig. men kylling, eller aent kjøtt eller fisk blir jeg ikke lei av i det hele tatt. Jeg har jo en stefar som ikke liker fisk så da spiser jeg ikke fisk så mye, men jeg har det ofte til middag aleine sånn jeg får i meg fisk :-) men jeg spiser det somregel fordet bare litt mindre om jeg blir lei av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei... hva skal man si? Hva man kan lage utifra dine preferanser er vel omtrent en umulig sak. Ikke bli veldig fornæmet, men håper du blir mer voksen etterhvert. Grønnsaker hadde vel reddet deg fra den kjedelige, ensformige dietten.

Her spiser jeg verken kjøtt (fordi jeg ikke liker det) eller løk (allegisk). Spiser fisk og salat. Og er veldig glad i ost og bønner. Kan spise potet, fiskeboller, saus etc. hovedmåltidet her er grønnsaker. Drikker vin og spiser sjokolade i helgene. Det er å finne noe man selv kan leve med + prioritet nr.2 er sunt og næringsrikt.

nei jeg blir ikke fornærmet. jeg håper jeg en dag "vokser" det fra meg og kan begynne og spise det, fordi mye ser så godt ut, blande sammen jorbær, blåbær, annanas alt. men jeg får det ikke ned.

Jeg er også kresen på sjokolade og snop, så det er ganske så greit og begrenser meg en del i helgene så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi to ha en avtale om å smake på en ny ting hver uke?Er enig med di som sier det sitter i hodet.Er så klart slitsomt å ha det sånn,er sosialt hemmende,min man syns feks det ikke er noe artig å gå på resturang sammen meg meg,har to barn,men spiser sjelden middag sammen med di,vet selv at det blir veldig feil.

hmm ja, kan jo kansje prøve på det om vi har noe hjemme. Jeg husker jeg prøvte brokkolisuppe ellers var det blomkålsuppe, jeg likte sausen, men ikke blomkålen/brokkolien. hehe, men jo er alltids verdt og prøve :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...