Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det er litt av hvert som skal ut her.. Haha. Har utsatt det lenge nå, og tenkte å legge det på finn.no, men tenkte at jeg kanskje skulle sjekke stemninga her først.

Cardiosykkelen er en helt vanlig stasjonær sykkel som gjør det den skal. Ikke noe fancy greier, bilder kommer.

Brudekjolen er helt ny, brukt 1 gang av meg sommer 2009, str 34, men er justerbar i ryggen, bilder kommer også av denne. Var veldig dyr, så den gir jeg ikke bort for hva som helst, og så er det dritfin :D

Barnevogn kjøpt ny i 2009 og er veldig pent brukt. En knapp som ikke funker som den skal på bremmen på kalæsjen :p aner ikke hvordan det skrives. Skal ta bilder av denne også. Ellers er den god å trille på både sommer og vinterføre, er god, romslig og dyp. Følger med en dypvognsdel til spedbarn og den vanlige delen til litt større barn. Dunpose med saueskinn selges separat.

Som sagt skal jeg ta bilder av dette, mest sannsylig i morgen da kameraet ligger til lading :p:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17445-cardiosykkel-brudekjole-og-barnevogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde å få lagt ut bilde av den , men filen var visstnok for stor. Nei det er ikke en spinningsykkel, det er en trimsykkel.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skla forklare det.. Men man sitter og sykler på den, ikkeno mer fancy enn det :p

Prøvde å få lagt ut bilde av den , men filen var visstnok for stor. Nei det er ikke en spinningsykkel, det er en trimsykkel.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skla forklare det.. Men man sitter og sykler på den, ikkeno mer fancy enn det :p

Her går det an å gjøre bildet/filstørrelsen mindre :)

Free Online Picture Resizer - Crop and Resize photos, images, or pictures online for FREE!

Annonse

• 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...