Gå til innhold

Hjelp forkjølelsen har tatt meg !!! Noen tips?


Jpuma

Anbefalte innlegg

Etter en mnd. disiplinert trening, og kontroll på diet, har forkjølelsen kommet over meg. Finner ikke energien engang til noen situps hjemme. Og nå er jeg redd for at jeg må "rykke fram til Start" etter at forkjølelsen har forlatt kroppen min med sine syltelabber.

SÅ: hvordan takler dere slike avbrudd? Finnes noen vedlikehold program/ tips/ triks, slik at man slipper å miste det man har slitt så hardt med å oppnå.?

[ATTACH]88130[/ATTACH]

post-22265-14440922551881_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Etter en mnd. disiplinert trening, og kontroll på diet, har forkjølelsen kommet over meg. Finner ikke energien engang til noen situps hjemme. Og nå er jeg redd for at jeg må "rykke fram til Start" etter at forkjølelsen har forlatt kroppen min med sine syltelabber.

SÅ: hvordan takler dere slike avbrudd? Finnes noen vedlikehold program/ tips/ triks, slik at man slipper å miste det man har slitt så hardt med å oppnå.?

Du vil nok ikke miste mye!Musklene har hukommelse, ja det vil være litt "Hardere" å komme igang igjen ;) Men det kommer etter et par uker. Selvfølgelig er du ute av trening i 1år og bare daffer på sofaen er det litt forskjell.. men 2-4uker, no problem ang forskjølelse!

Spis godt, sov mye og bli frisk nå! Få en "Ny giv" og start litt under hva du gjorde evt, så du ikke skader deg! :)

Spis gjerne i overskudd så kroppen har energi til å "slåss" mot forskjølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...