Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har planer om å kutte ut februar, og så begynner jeg å bygge. I starten av feb la jeg om fra 0.5kg i uka til vedlikehold -20% så 0.25-0.3kg i uka. Gleder meg til å bygge :D!

Jeg hadde da tenkt å gjøre strake motsetningen :p Bygge så mye jeg kan nå til rett etter påske, kanskje mer, depends on how it look, og så få fram det som ligger under. Forhåpentligvis :D hehe

Annonse

Ouff, etter kyssesyka har jeg blitt allergisk mot å ha for mye fett på kroppen. Takler det ikke. Mistet 8-10kg muskel på et år OG gikk opp fra 80-96kg :)

Ouch, ser den. er allergisk mot fett selv, så derfor så har de 3 kg mine vært bare muskler :D Weeeeeee . Fett er ikke kult..

Sist jeg bulket spiste jeg alt jeg kom over ;)! Har fulgt PF i over et år nå. Så roterer på å spise +- sammen med makro rotasjon. Har jo større frihet når man skal opp i vekt, ser for meg at det er enklere å ta seg friheter.

Annonse

Nå har jeg ikke lest artikkelene enda, men jeg har fått råd om akkurat det motsatte? Å bygge først, og så gå ned i fett% etterpå? Er det ikke det de fleste gjør?

Det mener jeg og er mest logisk :) Og som nybegynner har man mulighet til å gå opp i muskler og ned i fettprosent til en viss grad de 6 første månedene med trening :p

Bygge først for å skape musklene, cutte etterpå for å "show what's under the hood" :p

Med mindre man er kraftig overvektig da, da bør man kanskje cutte først.. :p

Det mener jeg og er mest logisk :) Og som nybegynner har man mulighet til å gå opp i muskler og ned i fettprosent til en viss grad de 6 første månedene med trening :p

Bygge først for å skape musklene, cutte etterpå for å "show what's under the hood" :p

Med mindre man er kraftig overvektig da, da bør man kanskje cutte først.. :p

Agreed (y)

Godt å høre at noen er enige :lol:

Takk for alle svar. Har tenkt litt mer og tatt deres meninger til meg og har kommet frem til at jeg tar en veldig mild bulk/leangaining i to mnd før jeg går på underskudd. Jeg kjører da 20% overskudd på treningsdager (4 dager) og -10% underskudd på fridager (3 dager). Har så langt ikke gått opp noe, men har jo bare drevet på i noen dager. Er i allefall rart å spise så mye.. Er ikke alltid jeg klarer å komme meg opp i 2700 kcal, men jeg prøver. Har kjøpt inn peanøttsmør i dag (ELSK!) så nå blir det gode greier ;)

Takk igjen for gode råd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...