Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

KnutK

Anbefalte innlegg

Jeg er en kar på 28 år som de siste 14 mnd har drevet meg regelmessig styrketrening.. Er 192cm og 92kg

For 3 uker siden startet jeg ett eget "prosjekt"

Kan jo starte med å nevne at jeg er en person som hele mitt liv har spist veldig ensformig og få måltider 2-4..

Så for 3 uker siden bestemte jeg meg for kun å spise mellom 13-19 altså lunch og middag med en god del vann ved siden av..

Mitt kosthold har i denne perioden sett slik ut:

1,5 liter vann før 13.00

Første måltid stort sett klokka 1400-1500 5 egg med 100g kokt skinke

Trening klokken 17-18

Middag ca 1845/1900- 400gram karbonadedeig, taco krydder, salat, mais og ost.

6-7 av disse 21 dagene har jeg byttet ut karbonadedeig med kyllingfileer/grillet kylling uten skinn..

Har også godt med en brødskiver når jeg føler jeg trenger litt karbohydrater, kanskje hver 7-8 dag..

Det rare er at jeg har på ingen måte gått ned i punch på trening. Trener knebøy/mark/pull-ups/benk osv med samme belastning og reps... Økning er fraværende men det var med i "planene". men trodde jeg ikke ville klare å holde på med samme belastning.

Og vekten? Ned 2,5kg noen jeg syns er utrolig lite..

Målet var å fjerne fett uten å miste mye styrke

Hva tenker dere om å gjøre slike ting for å fjerne litt fett rundt magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...