Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en kar på 28 år som de siste 14 mnd har drevet meg regelmessig styrketrening.. Er 192cm og 92kg

For 3 uker siden startet jeg ett eget "prosjekt"

Kan jo starte med å nevne at jeg er en person som hele mitt liv har spist veldig ensformig og få måltider 2-4..

Så for 3 uker siden bestemte jeg meg for kun å spise mellom 13-19 altså lunch og middag med en god del vann ved siden av..

Mitt kosthold har i denne perioden sett slik ut:

1,5 liter vann før 13.00

Første måltid stort sett klokka 1400-1500 5 egg med 100g kokt skinke

Trening klokken 17-18

Middag ca 1845/1900- 400gram karbonadedeig, taco krydder, salat, mais og ost.

6-7 av disse 21 dagene har jeg byttet ut karbonadedeig med kyllingfileer/grillet kylling uten skinn..

Har også godt med en brødskiver når jeg føler jeg trenger litt karbohydrater, kanskje hver 7-8 dag..

Det rare er at jeg har på ingen måte gått ned i punch på trening. Trener knebøy/mark/pull-ups/benk osv med samme belastning og reps... Økning er fraværende men det var med i "planene". men trodde jeg ikke ville klare å holde på med samme belastning.

Og vekten? Ned 2,5kg noen jeg syns er utrolig lite..

Målet var å fjerne fett uten å miste mye styrke

Hva tenker dere om å gjøre slike ting for å fjerne litt fett rundt magen?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17135-hva-tenker-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...