smackid Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Jeg er mann, 1,80 høy og veier i dag 75kg. Jeg kan nok beskrives som tynnfeit nå (liten pondus), men har bestemt meg for å gjøre noe med det.. Jeg har starta på Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen og skal følge dette slavisk.. Kostholdet mitt siste uka har vært følgende: ca. 100gram havregryn med 2 dl melk + 2 kokte egg til frokost. en kyllingfilet, 60g middagsris med villris, ca. 150g broccoli til lunsj Av og til samme måltid før trening, eventuelt to bananer før trening.. 2 scoops proteinshake med 2-4 dl melk etter trening En kyllingfilet eller laksefilet, 60g middagsris med villris, ca. 150g broccoli til middag. 2 scoops proteinshake med 2-4 dl melk til kveldsmat. en slurk tran om jeg ikke har spist fisk samme dag. Jeg har en variert jobb (elektriker) som innebærer å bevege seg litt-middels mye hele dagen. Siter
melis1988 Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Jeg synes kostholdet ditt ser helt fint ut, men du kan med fordel få i deg litt mer fett. Saus på maten evnt fløte, litt nøtter, avocado osv. Du kan også variere grønnsakene dine litt, jo flere farger, jo sunnere. Siter
smackid Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Skrevet 1. februar 2013 Tusen takk melis! Da skal jeg justere det litt i retningen du sier Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.