Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Lager denne tråden for å kanskje få litt hjelp.

Har våre ute et år no fra trening.. og ja, det merkast på kroppen.

har hatt tre kneoperasjoner (fjerna rester av korsband, fått nyttkorsband), og nå nylig (i går faktisk) hadde eg en rensk i kneet siden eg har fått arrvev av de andre operasjonene, så nå håper eg at eg klarer å komme sikkelig igang med trening.

Meen.. siden eg går på krykker akkuratt nå så lurer eg på om dere har noen gode tips for utholdenhetstrening? og generell styrketrening for å bli litt strammere i kroppen.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17072-hjelp-et-skadefulgt-%C3%A5r/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg måtte i hvertfall starte med å "vugge" på sykkelen... kneet var for hovent til å tråkke rundt. Satt og bare vugget pedalene fram til det ikke gikk å bøye kneet mer og så tilbake igjen. Omatt og omatt. Med setet så høyt som overhodet mulig. Etterhvert så kan man jo tråkke rundt og for meg er i hvertfall sykkel eneste jeg kan gjøre som trigger kondisen.

Hadde jeg visst at mitt år skulle bli som det ble så hadde jeg fyrt opp wii fit og bokset så fort ikke kneet eksploderter hver gang det ble leet på.

Overkropp kan du i hvertfall trene selv om du går på krykker. God bedring og lykke til. Kommer snart etter deg med ny knefiks jeg og. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...