Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gått ned 25kg på et halvt år(veldig fornøyd med det), men nå er magen min ganske slapp kan man si.. Jeg trenger en liten dytt i rett retning og håper noen her inne kan hjelpe meg/forklare meg hvordan jeg kan trene for å få strammet opp magen..

Jeg holder også på å bli enda mindre, da jeg var ganske stor i utgangspunktet, så enda flere tips generellt mottas med STOR takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16916-stramming-av-kropp-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du gløtta igjennom denne? Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Der vil du finne mye svar.

Men kortversjonen er:

-Gjør det du gjør nå mht nedgangen din, du gjør jo tydeligvis det rett

-Tren tung styrketrening.

Hele konseptet "oppstramming" er rett og slett å pakke på seg litt muskler som gjør at man ser strammere ut. Mange tror at de vil oppnå dette ved nedgang alene, men husk at huden strekker seg rundt hva som er under, har du ingenting under fettet så blir den bare å "henge" for å overdrive litt. Men mindre fett og mer muskler vil være løsningen i alle tilfeller. Men understreker at dette ikke er en todelt prosess, men en gradvis forandring.

har du gløtta igjennom denne? Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Der vil du finne mye svar.

Men kortversjonen er:

-Gjør det du gjør nå mht nedgangen din, du gjør jo tydeligvis det rett

-Tren tung styrketrening.

Hele konseptet "oppstramming" er rett og slett å pakke på seg litt muskler som gjør at man ser strammere ut. Mange tror at de vil oppnå dette ved nedgang alene, men husk at huden strekker seg rundt hva som er under, har du ingenting under fettet så blir den bare å "henge" for å overdrive litt. Men mindre fett og mer muskler vil være løsningen i alle tilfeller. Men understreker at dette ikke er en todelt prosess, men en gradvis forandring.

Tusen takk for svar! :)

Så flink du har vært! Veldig bra jobba :D

Det der med huden er det desverre ikke så mye å gjøre med. Den vil trekke seg en del sammen (for noen veldig mye, for andre desverre veldig lite), men det vil ta tid. Det du kan gjøre for å hjelpe er som eirich sier å fylle opp igjen med muskler, men det er gjerne litt vanskelig for jenter å bygge slike mengder magemuskler.

Gjør som han sa, tren tungt og riktig og spis bra mat, og smør deg med tålmodighet (ikke noe særlig annet, det er desverre bortkastet kan det se ut som..).

Annonse

Så flink du har vært! Veldig bra jobba :D

Det der med huden er det desverre ikke så mye å gjøre med. Den vil trekke seg en del sammen (for noen veldig mye, for andre desverre veldig lite), men det vil ta tid. Det du kan gjøre for å hjelpe er som eirich sier å fylle opp igjen med muskler, men det er gjerne litt vanskelig for jenter å bygge slike mengder magemuskler.

Gjør som han sa, tren tungt og riktig og spis bra mat, og smør deg med tålmodighet (ikke noe særlig annet, det er desverre bortkastet kan det se ut som..).

Tusen takk! Er veldig stolt av meg selv :) Det er nå hardjobben begynner ;) Tålmodighet har jeg mye av, så satser på at det blir bra etterhvert! Tusen takk for svar, varmer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...