Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har alltid handlet MyRevolutionproteinpulver siden de startet opp. Kjøper som regel Mocca Chocolate, denne har i mine øyne alltid smakt veldig godt, eneste proteinpulveret jeg faktisk nyter å drikke.

Ved siste leveranse i oktober hadde de imidlertid forandret etikett, og ikke minst; smak! Gikk fra å smake som en herlig blanding av sjokomelk og smeltet vaniljeis. Nå syns jeg bare det smaker kjedlig, syntetisk og litt for søtt. Jeg nyter ikke lengre å drikke det, og om det er slik smaken skal være vil jeg nok se meg etter andre produkter, jeg betalte faktisk merprisen for smakens skyld først og fremst.

Har jeg bare vært veldig uhelig med leveransen eller er det flere som har merket noe til dette?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16764-myr-proteinpulver-tapt-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De endret produktet litt (endringer i både smak og konsistens) for en liten tid tilbake. Jeg synes fortsatt den nye versjonen er godt, og fortsatt det beste jeg har smakt so far, men enig i at det var bedre før ja.

Om du har vært uheldig med leveransen eller ikke, egner seg bedre å ta opp med MyRevulution eller på forumet dems.

Det med skumminga kan løses ved å riste mindre. Det blander seg faktisk veldig lett ut ;)

Evt. kan kanskje Asle gi deg et bedre svar her hvis han føler for det.

Skal bringe beskjeden videre, skal vi se om vi finner ut av problemet ;)

Sikker på at du kjøpte Myoproteinet og ikke den litt billigere varianten, det er to forskjellige:

Toppmodellen: Proteinpulver: 3kg Myoprotein fra MyRevolution.no - Markedets beste proteinpulver?

Billigere varianten: MyRevolution Proteinpulver

Den nye varianten som kom rundt årskiftet i fjor synes jeg selv er hakket bedre enn den gamle. Men det er jordbærsmaken da, er ikke noen fan av sjokolade. Siste dunken bestilte jeg i oktober og denne bruker jeg av nå (snart tom så må huske å bestille mer :))

[ATTACH]85237[/ATTACH]

Toppmodellen as always :)

Jeg burde sikkert tatt opp dette med MyR i første omgang. Jeg har ingen ønske om å sverte MyR her, dere har alltid levert bunnsolide produkter og prima kundeservice i mine øyne. Jeg ville dog bare forhøre meg om jeg kan ha hatt uflaks eller om smaken rett og slett har tapt seg (dette er jo dog en smakssak, selv syns jeg smaken var på topp på den tiden hvor MyR leverte moccasjokoladepulver med små biter av mørk sjokolade). Bøtta er halvtom og nye bestillinger står snart for tur.

Her er foresten et bilde av gammel vs ny type Moccasjokolade. Den røde shakeren har pulver kjøpt oktober 2012, den blå har pulver fra seint 2011/tidlig 2012. De er ristet samtidig.

Skal bringe beskjeden videre, skal vi se om vi finner ut av problemet ;)

Sikker på at du kjøpte Myoproteinet og ikke den litt billigere varianten, det er to forskjellige:

Toppmodellen: Proteinpulver: 3kg Myoprotein fra MyRevolution.no - Markedets beste proteinpulver?

Billigere varianten: MyRevolution Proteinpulver

post-17953-14440918846129_thumb.jpg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...