Marthe Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg savner at Fitnessbloggen har egen app, og lurer på om det er planer om å utvikle det? Sweeteyes88 1 Siter
Gjest Slettet Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg savner at Fitnessbloggen har egen app, og lurer på om det er planer om å utvikle det? Hva mener du med "app" da? Til hva/hvilket formål? Siter
Marthe Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Skrevet 16. januar 2013 Hva mener du med "app" da? Til hva/hvilket formål? Lettere å følge forumet blant annet. For å skrive på forumet nå så må man inn på f.eks. Safari, og forstørre, forskyve, flytte på siden for å bla. få logget inn. Med en app så blir alt slikt mye lettere Siter
Marthe Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Skrevet 16. januar 2013 Bruk Tapatalk. Der er jeg litt grønn. Hvordan fungerer det? Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Der er jeg litt grønn. Hvordan fungerer det? Etter du har lastet det ned så bare søker du opp fitnessbloggen, logger deg inn og kjører på. Siter
Marthe Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Skrevet 16. januar 2013 Etter du har lastet det ned så bare søker du opp fitnessbloggen, logger deg inn og kjører på. Takker og bukker! Siter
Gjest Slettet Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 Lettere å følge forumet blant annet. For å skrive på forumet nå så må man inn på f.eks. Safari, og forstørre, forskyve, flytte på siden for å bla. få logget inn. Med en app så blir alt slikt mye lettere Personlig klarer jeg meg helt fint med "Internett" på android... Er jo ikke noe problem...men men! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.