Gå til innhold

Angående vekttap på psmf


Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har min første dag på psmf i dag. Har i løpet av ett år gått ned 24 kilo etter et svangerskap, og vil ned de siste åtte. Er "litt" utålmodig nå mot slutten og vil bli kvitt de siste kiloene fort og tester derfor ut denne dietten.Er forresten 162 høy og veier 58 kilo.

Har lagt opp en plan og skal følge dietten til punkt og prikke og har regnet ut at jeg vil ha et kaloriunderskudd på ca 1200 dagen. Ifølge regnestykket vil jeg da gå ned ca. 3,5 kilo på tre uker. Men jeg har hørt om så mange andre som har mistet mye mer på dietten.. Hva kommer det av? Vil det være mulig for meg å miste mer? For da bryter det jo i såfall med regnestykket, altså 7000 kalorier tilsvarer en kilo.

Håper på noen kloke svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at det forsvinner mye vann på en PSMF diett, når du kutter alt av karbohydrater, og dermed vil mange droppe opp til flere kg vann i løpet av de første dagene. Vannvekten vil komme og gå når man går tilbake til et normalt kosthold, og det er derfor helt normalt at man går opp en kg eller to igjen når man avslutter dietten :) Det kan være en årsak til den større nedgangen hos mange enn hva du har regnet ut. Husk at ingen kropper er like og alle vil reagere forskjellig på en slik diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...