Cile Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har de siste 6 månedene (litt av og på) fulgt programmet x-size til Fjeldberg, hvor en har 4 økter i uka. Men siden jeg vil trene litt cardio også så synes jeg det blir litt mye med 4 styrkeøkter. Fant derfor et splitt-program med tre økter i uka og tenkte det var flott. Men så kom jeg til å tenke på at det kanskje ikke er så gunstig å trene de ulike delene av kroppen bare en gang i uka, og at jeg heller burde trene et fullkroppsprogram 3 ganger i uka. Og da har en jo problematikken med at hver økt gjerne tar mye tid å gjennomføre. Så nå er jeg maks forvirret! Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Siden du er vant med progrmamene til Fjeldberg, har du vurdert x-press? Dette er fullkropp over 3 dager. Tren effektiv med X-press | Treningsfysiolog Om du vil fokusere litt på styrke og allerede har gjort deg kjent med knebøy og markløft så vil også 5x5 være et veldig godt alternativ. 5x5 - For styrke og muskelmasse - Fitnessbloggen Cile 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cile Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Takk for tips! Skal sjekke de ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.