Gå til innhold

Opptrening etter ryggskade(skiveprotruksjon)


Christine:)

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et treningsopphold på ca 7 mnd nå. Fikk MR i oktober etter 3 mnd venting og den påviste skiveprotruksjon...Dvs har trent lett, gått turer og sånn de siste mnd..

Det sitter/satt nederst i korsryggen, og jeg har hatt MYE vondt..Og det har tatt på også psykisk...Fikk helt skrekken.Kjemperedd for å begynne å trene tungt igjen.

Har trent styrke en stund, og skjønner fremdeles ikke hva som skjedde for det var ingen akutt hendelse som gjorde at jeg fikk vondt. Så derfor har jeg tatt helt skrekken, siden jeg ikke vet hva som gjorde det og tilbakemeldingene på teknikk var bra)

Har fått øvelser av fysio/manuellterapeut, men spørsmålet er...

Noen som har erfaring/innspill/oppmuntring på hvordan jeg skal komme over skrekken og starte på igjen? Litt rotete skrevet, men det får gå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...