Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan få noen tips av noen klokere hoder? Jeg skal begynne med proteinpulver for jeg sliter med å få nok protein gjennom kostholdet. Jeg kjøpte en boks fra proteinfabrikken med sjokoladesmak og blandet med melk, MEN det likte jeg IKKE! Så jeg prøvde å blande det ut i havregrøten, fortsatt ingen favoritt. Finnes det et proteinpulver som egner seg bedre til å tilsette i havregrøten? Er helst frokosten min som er litt proteinfattig. Lurer også på om det blir mye kalorier om man tar en proteinshake i tilegg til frokosten? Mitt mål er å ned i fettprosent samtidig som jeg vil opp i muskler :)

Fortsetter under...

Skrevet

Mine favoritter i grøten er Myo protein fra my revolution, med mocca sjoko. og whey gourmet med peanut butter cup smak!

Kjempe godt(y) Pleier også å blande inn pulver i CC også... ekstra med prottis, digg! slenger på kanel, sukrin, syltetøy u sukker og bær hvis jeg har det også:love:

Skrevet

Eg personlig, synes at sjokoladeprotein blir for kvalmande i grauten. Men vanilje eller peanøttsmak er godt:) Toppa med kanel og rosiner, så har du den optimale grauten:happy:

Eit tips til oppkoking: Ha i litt mindre vatn, så blanda du pulveret med melk som ein shake og helle det i gryta:)

Skrevet
  "Redstrek skrev:
Lager som regel en bolle bestående av havregryn, melk, litt sukker og salt, banan-proteinpulver, av og til et egg, cottage cheese, syltetøy, peanutter og peanuttsmør. Mmmmmmm.

Høyres ut som heimelaga gainer:nin:

Annonse

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips;) Må prøve meg frem med litt ulike smaker rett og slett, får prøve å hamstre litt smaksprøver:p Syns også at proteinshaken smakte bedre med litt melk i, men da blir det jo litt mer kalorier i også o_O

Skrevet
  "KarolineS skrev:
Tusen takk for mange gode tips;) Må prøve meg frem med litt ulike smaker rett og slett, får prøve å hamstre litt smaksprøver:p Syns også at proteinshaken smakte bedre med litt melk i, men da blir det jo litt mer kalorier i også o_O

Med Mindre du er på en konk diett, syns jeg du skal unne deg de få ekstra kcal ;) Er jo så mye annet bra i melka også (y) Her kjøres det protshake med melk fram til diett start (i over i morgen)!

Vil igjen også anbefale å bestille fra helseshop, de gangene jeg har bestilt der i fra har det alltid vært med MASSE smaksprøve på mye digg :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...