Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg kan få noen tips av noen klokere hoder? Jeg skal begynne med proteinpulver for jeg sliter med å få nok protein gjennom kostholdet. Jeg kjøpte en boks fra proteinfabrikken med sjokoladesmak og blandet med melk, MEN det likte jeg IKKE! Så jeg prøvde å blande det ut i havregrøten, fortsatt ingen favoritt. Finnes det et proteinpulver som egner seg bedre til å tilsette i havregrøten? Er helst frokosten min som er litt proteinfattig. Lurer også på om det blir mye kalorier om man tar en proteinshake i tilegg til frokosten? Mitt mål er å ned i fettprosent samtidig som jeg vil opp i muskler :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15929-proteinpulver-i-havregr%C3%B8t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine favoritter i grøten er Myo protein fra my revolution, med mocca sjoko. og whey gourmet med peanut butter cup smak!

Kjempe godt(y) Pleier også å blande inn pulver i CC også... ekstra med prottis, digg! slenger på kanel, sukrin, syltetøy u sukker og bær hvis jeg har det også:love:

Eg personlig, synes at sjokoladeprotein blir for kvalmande i grauten. Men vanilje eller peanøttsmak er godt:) Toppa med kanel og rosiner, så har du den optimale grauten:happy:

Eit tips til oppkoking: Ha i litt mindre vatn, så blanda du pulveret med melk som ein shake og helle det i gryta:)

Annonse

Jeg ELSKER å ha proteinpulver i grøten, helst sjokolade (med banan og waldenfarms chocolate syrup på), eller vanilje (med noen dråper stevia vailje dråper) Eller så er det jo alltid godt med vanilje proteinpulver med kardemommekrydder og kanel :) Jeg er stor fan av Scitec sitt, som kan kjøpes her: Proteiner - Helseshop.biz :)

Tusen takk for mange gode tips;) Må prøve meg frem med litt ulike smaker rett og slett, får prøve å hamstre litt smaksprøver:p Syns også at proteinshaken smakte bedre med litt melk i, men da blir det jo litt mer kalorier i også o_O

Tusen takk for mange gode tips;) Må prøve meg frem med litt ulike smaker rett og slett, får prøve å hamstre litt smaksprøver:p Syns også at proteinshaken smakte bedre med litt melk i, men da blir det jo litt mer kalorier i også o_O

Med Mindre du er på en konk diett, syns jeg du skal unne deg de få ekstra kcal ;) Er jo så mye annet bra i melka også (y) Her kjøres det protshake med melk fram til diett start (i over i morgen)!

Vil igjen også anbefale å bestille fra helseshop, de gangene jeg har bestilt der i fra har det alltid vært med MASSE smaksprøve på mye digg :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...