Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 23 år, som er 172, og 62 kg, med en fettprosent på 26%. Litt tynnfeit

med andre ord. Målte meg nettopp. I januar 2012 var fettprosenten min på 27%,

så jeg har altså gått ned kun 1% på 10 måneder. Og gått opp kun 1% i muskler

hvis jeg har forstått dette riktig?

Trente ca 4 ganger i uken, og gikk jevnlig opp i vekter, fra januar-juni. Men spiste

mye pizza, brus o.l i denne perioden. Så ble det ferie, ingen trening og masse sjokolade, men startet å trene igjen

I slutten av august, trente ca hver dag, med sprint, motbakkeimtervaller, og RYP. Spiste ganske sunt, men mye

fordi jeg ville legge på meg muskler.

Så dro jeg til USA i slutten av oktober, og ble der i litt under 3 uker. Spiste ikke så veldig rent,

og ble en del søtsaker, men gikk mye mer enn til vanlig. Trente ikke. Da jeg kom hjem fra USA var jeg 2-3 kg lettere. Hva kan

være grunnen til dette? Var der jo ikke SÅ lenge. Da jeg målte meg nå nettopp var fettprosenten min på 26%.

Det føles utrolig demotiverende. Selv om jeg har trent og spist ujevnt, så har jeg

jo hatt gode perioder? Og jeg har jo faktisk trent i 5-6 av 10 måneder? I RYP gikk jeg fra ca 45 kg til 90 kg i knebøy ( i sånn heisaktig maskin) fra slutten av august til slutten av oktober så har jo økt i styrke, men ikke i muskler tydeligvis.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...