Min treningslykke Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 De siste månedene har jeg gått på x-size av Tomas Fjeldberg, noe jeg har likt veldig godt. Men nå trenger jeg variasjon, jeg har lyst til å starte på noe nytt etter jul. Er det noen som har gode forslag til program å følge? Jeg vil trene 4 ganger i uka, gjerne en tosplitt, med fokus på muskelvekst og styrke. Baseøvelsene må være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Du vil fortsatt trene 4 ganger i uken og fortsatt 2-splitt med baseøvelser. Hva er det da du vil forandre i forhold til x-size? Et forslag er å prøve myoreps i et par måneder: Myo-Reps del 4 - Effektivt treningsprogram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min treningslykke Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Du vil fortsatt trene 4 ganger i uken og fortsatt 2-splitt med baseøvelser. Hva er det da du vil forandre i forhold til x-size? Et forslag er å prøve myoreps i et par måneder: Myo-Reps del 4 - Effektivt treningsprogram Jeg trenger bare litt variasjon for motivasjonen sin del merker jeg....blir fort lei. Men har nå faktisk holdt på i snart 4 mnd med x-size, det må være ny rekord! Takk for tips, har benytta meg en myoreps tidligere faktisk og likte det godt. Mulig jeg tar det opp igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dersom du ønsker endring for motivasjonens del vil det nok hjelpe lite å bytte til et annet program med 2-splitt, 4x i uken. Hvis det fungerer bra slik det er trenger du kanskje å finne motivasjonen på andre måter? Du kan også ta deg en måned "fri" fra x-size, hvor du kjører f.eks. fullkropp, prøver deg på litt andre treningsformer og utfordrer deg selv litt. Etter en måned er det kanskje ikke noe som frister mer enn å gå tilbake til x-size, samtidig som du har fått prøvd deg på andre treningsmetoder og kanskje opparbeidet litt motivasjon igjen? Min treningslykke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.