Gå til innhold

Det beste "sunne" måltidet du har spist?


Janeee

Anbefalte innlegg

Joda, de ble jo spiselige, men de fikk jo den klassiske "ikkestekte" konsistensen som all sunne vafler får. Hva gjør du med dem?:p

Altså, de er jo ikke ekte vafler. Bare ser ut som vafler. Jeg har verdens beste vaffeljern, så synes mine blir ganske godt stekte, jeg! Skal sies at det ble et par vaffeljern før jeg fant favoritten :p Men bananvaflene er nok ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, de er jo ikke ekte vafler. Bare ser ut som vafler. Jeg har verdens beste vaffeljern, så synes mine blir ganske godt stekte, jeg! Skal sies at det ble et par vaffeljern før jeg fant favoritten :p Men bananvaflene er nok ikke for alle.

Går an å spise dem med syltetull og cottage cheese på for da smaker de akkurat som vanlige vaffler :p

Karri-ris troner forøvrig høyt hos meg. Sinnsvakt godt. Kok opp en dunge ris. Spis det du skal ha, la resten stå til dagen etterpå, varm den i en wokpanne eller panne sammen med bittelitt olje og karri etter din egen smaksmengde. Pleier å ha grønnsaker (vanlig, frossen amerikansk blanding) og en eller annen proteinkilde sammen oppi panna, f.eks kyllingbiter, skinkebiter eller karbonadedeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...