Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at man skal ha et inntak på omtrent 500 gram grønnsaker i løpet av en dag, og jeg spiser for eksempel veldig mye brokkoli, som veier rundt 250 gram(?). La oss si at jeg bare spiser brokkoli som min grønnsakskilde(gjør ikke det altså).. Det betyr nesten 2 brokkolier om dagen. Er det da mest logisk og handle inn 14 brokkolier når jeg handler(høres veldig rart ut)? Hvordan legger dere opp til at dere skal handle så masse grønnsaker i uka?

Lurer på en ting til ! Jeg pleier å ha med en liten boks med nøtter som mellommåltid på skolen. Pleier å ha mandler, valnøtter og salte gresskarkjerner. Men lurer på hvilket forhold dere har til gresskarkjerner? Greit eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14840-handling-og-gresskarkjerner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gresskarkjerner har vel enormt med energi, hvis ikke jeg husker feil? Ikke så lurt å knaske masse nøtter og frø om man er i kaloriunderskudd og skal ned i vekt, men om man skal f.eks bygge muskler, er i overskudd og vil supplere med sunt fett, kjør på!

Jeg vet ikke hvor du har "500g grønnsaker" fra, men jeg har ikke hørt om det før? Jeg passer bare på å få med masse grønnsaker til hvert måltid, ikke noe mål på det..

Ja herlighet da, hva er poenget med å gå rundt sulten da? :p Jeg lager meg en stor salat til lunsj hver dag med masse skinke eller kylling, grønnsaker og litt fetaost. Så har jeg en Skyr i tillegg. Pleier iallefall å gjøre susen for min del.. :p Jeg måtte bare slutte med de der tullete brødskivene, hjelper hverken på metthetsfølelsen eller som fyll!

Jeg slet før med å gå rundt sulten hele tiden, spise masse små måltider (som alltid var for små uansett). Nå holder jeg meg til 4 måltider om dagen som blir store nok selv med mitt kaloriunderskudd. Blir ikke fysen eller sulten lenger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...