Gå til innhold

Sunne og gode retter uten for mye karbohydrater?

Anbefalte innlegg

Jeg vil ned i vekt å stramme opp kroppen og jeg forsøker nå å bli mer påpasselig med hva jeg putter i meg samtidig som jeg trener 3 ganger i uken.

Jeg er glad i brød, knekkebrød og poteter en gang i blant og derfor ønsker jeg ikke å kutte ut karbohydrater, men minske inntaket.

Har du en god middagsoppskrift som er sunn, fettfattig og god uten for mye karbohydrater.

ELLER er jeg på feil vei kostholdsmessig med tanke på hva jeg ønsker å oppnå?

Takker for tilbakemeldinger og håper dere vil dele ditt beste mattips med meg.

Fortsetter under...

Tja, hva med å lage helt vanlige, norske middagsretter, og bare droppe karbohydratene ?

Kjøttkaker med grønnsaker, men uten poteter i lassevis

Taco uten tacolefser, men med ekstra grønt og kjøtt ?

Kinesisk uten ris ?

Favoritten er forøvrig stekt kjøttdeig, med løk, helt i ildfast fat sammen med gulrot, og tomatboks, blandet med cottagecheese.

Toppes med ost, stekes i ovnen. Perfekt middag !

Nei, ferdige fiskekaker, fiskeboller og fiskepudding inngår IKKE i det som normalt betegnes som sunt.

Veldig mye av det som tilbys, er stappfullt av soya og annen dritt. Atter andre består av renskåret fisk, som er kværnet m,ed litt egg og krydder for å lime det hele sammen

Som StiligeC er inne på, les på pakka.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...