Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her på forumet som har brukt fyrstikkprogrammet og fått gode resultater? Jeg ser mye positive tilbakemeldinger til hvordan artikkelen er skrevet og at programmet ser bra ut, men jeg ser ikke så mye tilbakemeldinger på hvordan det faktisk har gått med de som har prøvd det ut..

Noe annet jeg lurer på er om programmet passer til meg. Jeg er i utgangspunktet fyrstikk, men har kommet over det verste stadiet mitt og er mer en pinne enn fyrstikk nå... hehe...:)

Jeg har brukt PHAT av layne northon som er et program som kjøres over 5 dager i uken, mens i fyrstikkprogrammet er det bare 3 dager i uken (Noe som jeg føler kanskje er litt lite?).

Takk på forhånd for svar :D

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg har brukt fyrstikkprogrammet siden juni, og har med hell økt en del i maksstyrke. Jeg er riktignok ikke blitt superbøff, men det har hjulpet meg opp fra startgropen. Nå skal jeg riktignok prøve noe annet en periode, men det er mange positive sider ved fyrstikkprogrammet! Bl.a. et godt øvelsesutvalg som gjør at man ikke kjeder seg med det samme økt etter økt etter økt. I tillegg er det mange prinsipper (pyramider, rest pause etc) som man kan ta med videre i annen trening siden :)

Jeg trente programmet fra april til september, økte veldig i styrke, men som du sier, savnet jeg å trene litt oftere. Jeg gikk over til PHAT, men kan godt tenke meg å kjøre fyrstikkprogrammet noen runder til i perioder der jeg ønsker å trene litt sjeldnere (oftest på sommeren).

Jeg trente programmet fra april til september, økte veldig i styrke, men som du sier, savnet jeg å trene litt oftere. Jeg gikk over til PHAT, men kan godt tenke meg å kjøre fyrstikkprogrammet noen runder til i perioder der jeg ønsker å trene litt sjeldnere (oftest på sommeren).

Hva synes du var best av phat og fyrstikkprogrammet da? :) Hvis jeg ser bort ifra treningsmengden og gjør alt for å bli best mulig trent

Hva synes du var best av phat og fyrstikkprogrammet da? :) Hvis jeg ser bort ifra treningsmengden og gjør alt for å bli best mulig trent

Hmm. Best mulig trent blir du vel av det programmet du fungerer best på og klarer å øke mest. :) Det kommer helt an på hvordan du tåler programmet og om du klarer å nå de målene du setter deg (de planlagte økningene) fra uke til uke eller økt til økt. Hvordan har det fungert for deg, for det er vel bare PHAT du har prøvd hittil?

Jeg tror ikke det har vært så veldig stor forskjell på de to programmene for min del. Begge har gitt meg raske styrkeøkninger og holdt motivasjonen min for det meste høy, de inneholder mye av det samme og jeg digget treningsmåten. Mye ligger nok også i at jeg har spist nok (og vel så det), slik at jeg har jevne økninger hver økt. Tror ikke du tar noen skade av å bytte litt på om det skulle være behov for en periode med et litt annet oppsett/program, jeg anbefaler i hvert fall begge på det varmeste.

Hmm. Best mulig trent blir du vel av det programmet du fungerer best på og klarer å øke mest. :) Det kommer helt an på hvordan du tåler programmet og om du klarer å nå de målene du setter deg (de planlagte økningene) fra uke til uke eller økt til økt. Hvordan har det fungert for deg, for det er vel bare PHAT du har prøvd hittil?

Jeg tror ikke det har vært så veldig stor forskjell på de to programmene for min del. Begge har gitt meg raske styrkeøkninger og holdt motivasjonen min for det meste høy, de inneholder mye av det samme og jeg digget treningsmåten. Mye ligger nok også i at jeg har spist nok (og vel så det), slik at jeg har jevne økninger hver økt. Tror ikke du tar noen skade av å bytte litt på om det skulle være behov for en periode med et litt annet oppsett/program, jeg anbefaler i hvert fall begge på det varmeste.

Først hadde jeg diagnosen kukerundtsyndrom :p Så fant jeg fitnessbloggen <3 changed my life <3 der fant jeg x-size programmet som også basert på prinsippene i PHAT, men 4 dager i uken. Så byttet jeg til PHAT. Tilsammen har jeg trent skikkelig i ca. 1,5 år. Derfor vil jeg ikke si at jeg har erfaring nok til å kunne vite om et treningsprogram gir gode resultater eller ikke. Jeg tror jeg skal prøve meg på fyrstikkprogrammet etter jul og frem til sommeren ihvertfall. God ide å bruke i perioder der man har liten tid til trening (som feks i eksamensperioder e.l.) takk for svar btw :)

Annonse

Først hadde jeg diagnosen kukerundtsyndrom :p Så fant jeg fitnessbloggen <3 changed my life <3 der fant jeg x-size programmet som også basert på prinsippene i PHAT, men 4 dager i uken. Så byttet jeg til PHAT. Tilsammen har jeg trent skikkelig i ca. 1,5 år. Derfor vil jeg ikke si at jeg har erfaring nok til å kunne vite om et treningsprogram gir gode resultater eller ikke. Jeg tror jeg skal prøve meg på fyrstikkprogrammet etter jul og frem til sommeren ihvertfall. God ide å bruke i perioder der man har liten tid til trening (som feks i eksamensperioder e.l.) takk for svar btw :)

Håper det blir bra for deg! Tren hardt, løft tungt og spis godt, så lar nok ikke resultatene vente på seg :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...