Louise86 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hei! Jeg har nå tenkt å kjøre et styrkeprogram 2-3 ganger i uken, hvor jeg deler opp muskelgruppene. Jeg har trent siden januar 2011, men har ikke hatt noe struktur på styrketreningen, dette vil jeg veldig gjerne få til. Har i grunn gått mest i kondisjon - ellipsemaskin, spinning, zumba, sykling, litt jogging, og turgåing. Målet mitt med styrke er å gå inn mer i cm (mindre fettprosent), bli fastere, bli sterkere (se fremgang) og gå mer ned i vekt. Har til nå ved trening og kosthold gått ned 28 kg ca, har enda ca 20 - 25 kg igjen før mål. Men det er også viktig for meg å bli fastere i fisken og sterkere, ikke bare trene kondisjon . Har ikke så mye kunnskap om alle styrkeøvelsene en kan gjøre og har til nå gjort benpress, knebøy, maskiner som går på triceps og biceps, vet ikke hva de heter . Har noen tips til hvordan jeg skal gå frem? Hva jeg kan gjøre? Louise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Som nybegynner så blir det anbefalt å trene helkropp hvis du skal trene 3 dager i uken. Da får du trent musklene tre ganger i uken og ikke bare èn. Ta gjerne og les igjennom den her: Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise86 Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Takker så meget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise86 Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Og da blir det helkropp 3 ganger i uken lærer stadig noe nytt! Godt jeg har blitt medlem her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg trener også helkropp tre dager i uken Trener mandag, onsdag og fredag, så får jeg restituert musklene en dag imellom. Masse lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise86 Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 God ide! Og takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.