Gå til innhold

Velge jobb..


Tryggis

Anbefalte innlegg

Jeg skal velge jobb, og har lite lyst å fortelle navn grunnet aner jo ikke hvem som er på forumet. Men hvem ville du valgt viss du kunne (der ene siden er det ene valget og omvendt):

-Ingen skatting av firmabil / skatting

-5kr mer i lønn / mindre

-Faste arbeidstider uten mulighet for overtid / mulighet for overtid

-Dyre produkter til installasjon og rike kunder / Ola Nordmann

-Fast arbeidsstrøk / muligheten for reising

-Rutinerte montører / ungdommelig arbeidsplass

..og jeg klarer ikke velge xD noen som har argumenter for eller imot ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følelsen min går ærlig talt på å være i ett ungdommelig miljø, reise litt og jobbe med kunder som verdisetter det en montører klarer (ikke skal klare). Men igjen, fristende å kunne jobbe med litt dyrere utstyr enn vanlig. Også er jeg usikker på hvor mye skatting det går på en firmabil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jobben med mest reising vil friste deg mest, og det er jo det du burde når du er ung og lovende! Dyrt utstyr har jo egentlig ikke så mye å si, det er jo samme tingene. Høres ut som det er triveligst på arbeidsplassen som står som nr 2, og overtid kommer veldig greit med når du kanskje skal kjøpe leilighet i Oslo->dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...