Gå til innhold

Opp i vekt


Mmg

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid vært aktiv og trent va 4 dager i uken. Men nå er jeg oppe i 6 dager i uken og nå har jeg løftet en del markløft og press and clean/clean and press (husker ikke hva som var rett rekkefølge) i tilleg til andre øvelser. Og på 3 uker har jeg gått opp ca 3 kg. Jeg synes d høres mye ut til at det bare er muskler. Kan det være at jeg er i en periode der jeg lagrer mye vann eller er det vanlig å øke sånn i vekt? For min del er det bare ett tall, men jeg er litt nysgjerrig på dette. Jeg føler ikke at jeg har est ut på noen måte. Håper på noen kloke svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekten kan variere veldig fra dag til dag! Kjenner noen som veier 5 kilo mer om kvelden enn om morgenen for eksempel. Null stress! Som du sier; kanskje du holder vann, kanskje du hadde mer mat i magen når du veide deg denne gangen, kanskje du har gått litt opp i vekt... det er mange faktorer som spiller inn! Det viktigste er at du er fornøyd med kroppen din :-) hvis du ikke merker forskjell på kroppen selv om vekten har gått opp, så er det jo ingen problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...