Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg stiller et generelt spørsmål om hvor mye vann/væske du tror du ligger på under diett?

skjønner at det ikke er noen fasit, men vil bare høre sånn ca:)

jeg veier 92kg 1,78 høy.

føler jeg drikker litt lite, føler meg ganske tør enkelte ganger, drikker mellom 4-6 liter ettersom.

føler om jeg drikker for lite, streiker kroppen på en måte, småsvimmel.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13217-v%C3%A6skebalanse-diett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye aktivitet er du i daglig? hva består væsken av? Og hva slags farge er det på urinen din når du går på do?

4-6 liter høres veldig mye ut,med mindre du løper maraton gjevnlig. Det er fullt mulig å bli redusert av å få i seg for mye vann over lengre tid, hvis man ikke fyller på med vitaminer og mineraler.

jobber 7-8 timer, hvor ofte varrierer, for og være ærlig drikker jeg nok for lite på jobb, noe som fører til at jeg drikker mye på kort tid. ikke alltid jeg sliter med det, må vell bare være mer systematisert på vann og mat.

merker at jeg ikke er så avhengig av og drikke mye på bulk eks, en på diett.

Mulig pågrunn av reduksjons i karbohydrater som binder mer væske, der man føler seg ganske pløsete på høyere karbs.

gul, noen ganger blank, kommer an på hvor mye jeg drikker.

drikker vann på trening, ellers funglight saft(uten sukker)

får i meg nok mineraler,vitaminer,fibers osv.

trener styrke cardio, gått ned en del i fett%, når fettprosenten går ned, går vannmengden opp eller noe i den durren. avhengig av og drikke mer for og fungere.

drikker 2-3liter på trening på 1,5time ish.

spiser hver 2,5-3time, men om jeg sover litt for lenge merker jeg at jeg er litt tom, om jeg hadde stått opp tidigere og spist.

mangler et måltid på en måtte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...