Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et program som lar meg lage diagrammer, mer spesifikt så trenger jeg et program som kan lage et diagram over en prosess jeg har utført, der jeg kan velge sirkel eller firkant ettersom det er prosess eller resultat og som lar meg hekte sammen ulike deler av prosessen etter behov med piler eller lignende.

Finnes dette til Mac? Hva heter det? Har du en torrent til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13216-program-for-%C3%A5-lage-diagrammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visio er bra til dette, men ikke gratis.

Visio Standard 2010 (Norsk) - Kjøp og last ned fra Microsoft Store Norge

Kanskje du kan prøve dette?

Flow Chart Software - Download SmartDraw FREE for easy flow chart and process flow documentation tools and resources!

Eller det finnes vel kanskje ikke for Mac...

Annonse

MS Office-pakken har noe de kaller "SmartArt", men det funker ikke helt for meg, det er for lite fleksibelt. Det er snakk om at jeg må lage flowchart for en prosessering (signalprosessering av noen satellittradarbilder) som krever flere input og som er ganske detaljert. Og så gjør det ingenting om det SER pent ut, det skal inn i masteroppgaven min og også der feiler "SmartArt" i MS Office. Har brukt OmniGraffle før en gang, så ser om jeg får tak i den først :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...