Jan Mesicek Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tjena godtfolk Som noen av dere sikkert vet er jeg forlagssjef i Lille Måne, og vi arrangerer hvert år en konferanse i november i Oslo. I år har vi mye fokus på sukker/søtsug, urtrening og steinalderkoshold. Av foreleserne kan vi nevne - Kenn Hallstensen (kostholdsrådgiver for Odd Grenland og Strømsgodset), Erik Hexeberg (spesialist i indremedisin), Andreas Eenfeldt (lege fra Karlstad), Eyvind Teigen Stueland (barefootshoes.no), Sara Lossius (paleoliv.no) og Pål Jåbekk. For å nevne noen! Sjekk ut konferansen vår på www.lillemaane.no/event/81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som skal? Jeg og Espen vurderer å ta turen. Kult om vi hadde blitt en liten fitnessbloggen-gjeng :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Mesicek Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Hele programmet kan leses på http://lillemaane.no/nyhet/111 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som skal? Jeg og Espen vurderer å ta turen. Kult om vi hadde blitt en liten fitnessbloggen-gjeng Er faktisk veldig interessert selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.