Gå til innhold

Trenger hjelp med bcaa å zma produkter :D


adrian ulvatne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har erfaring med begge deler. Hva vil du vite? Ingen av delene gjør deg cut and jacked.

ZMA inneholder viktige mineraler. Gir også god søvn. Velg et produkt som inneholder sink og magnesium aspartate. De billigste inneholder oksid og det er lavere kvalitet.

relevant: Effects of Zinc Magnesium Aspartate (ZMA) Supplementation on Training Adaptations and Markers of Anabolism and Catabolism

BCAA, les BCAA-tråden for produktanbefalinger.

Ingen av delene er hokus pokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har erfaring med begge deler. Hva vil du vite? Ingen av delene gjør deg cut and jacked.

ZMA inneholder viktige mineraler. Gir også god søvn. Velg et produkt som inneholder sink og magnesium aspartate. De billigste inneholder oksid og det er lavere kvalitet.

relevant: Effects of Zinc Magnesium Aspartate (ZMA) Supplementation on Training Adaptations and Markers of Anabolism and Catabolism

BCAA, les BCAA-tråden for produktanbefalinger.

Ingen av delene er hokus pokus.

det jeg tenkte på mest, syntes du for eks zma funker greit ? eller er det bare tull :D jeg vet jo at jeg ikke blir jacked pga det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du merker er påvirkningen det har på søvnen, pga drømmene. Jeg synes det er et greit tilskudd å ta siden man trenger mineralene. Akkurat nå bruker jeg bare magnesiumtilskudd men kommer sikkert til å kjøpe ZMA igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du merker er påvirkningen det har på søvnen, pga drømmene. Jeg synes det er et greit tilskudd å ta siden man trenger mineralene. Akkurat nå bruker jeg bare magnesiumtilskudd men kommer sikkert til å kjøpe ZMA igjen.

okei :D foreløpig holder jeg meg til riktig kosthold jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...