Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg er en jente på 18 år, 77 kilo og vegetarianer. Jeg har derfor vanskeligheter med å finne ut hva jeg skal spise, som har mye proteiner og som er sunt. Er det noen her som kunne tenkt seg å komme med litt tips eller lage en "kladd" til en kostholds plan? Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13122-kostholds-plan-for-vegetarianer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!! Liker at vi er flere...

Setter ikke opp noen kostholdsplan men proteinene hentes fra kikerter, alle type bønner, linser, avocado, nøtter......

Noe som heter Hälsans kök har mange fantastiske varer som burgere, snitzler, nuggets og pølser som er for vegetarianere.

Vært vegetarianer lenge?

Oi....første halvåret er spesielt....mye som er viktig da!

Ett tips er å fylle opp tallerknen med mer av sånt som pleier å være tilbehør, feks surkål, maiskolbe, sopp, og fantasien lenge leve....krydder har mye å si, det gjelder jo for kjøttetere å

Ja, det prøver jeg å gjøre! Hadde det ikke vært for meg hadde det vært lite grønnsaker som tilbehør til middagen :p Kresen familie!

Men, når jeg da spiser poteter, fins det noe sauser etc som ikke inneholder så mye kalorier?

Smart!

Annonse

Bruker sjeldent saus...går på å bruke olje til matlaging(+ krydder) og da savner jeg ikke saus....men en saus går igjen noen ganger og det er lett bernais til toro....skulle kanskje laget noen sauser fra bunn, noe som du sikkert kan søke lett på nett hvordan gjøres...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...