Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal starte opp på konkurransediett igjen, og ettersom jeg var mentalt innstilt på at jeg var ''ferdig'', er det litt psykisk tøffere å motivere seg. Sa derfor at jeg gjerne ville ha en finger med i spillet, og endre noe. Men nå er jeg rett og slett tom. Jeg aner ikke hva jeg vil ha.

Frokost: Havregryn m/proteinpulver

Lunsj 1: Ris/potet/søtpotet m/biff, karbonadedeig eller kylling.

Lunsj 2: Ris/potet/søtpotet m/biff, karbonadedeig eller kylling.

Middag: Ris/potet/søtpotet m/biff, karbonadedeig eller kylling.

Kveldsmat: ??

Er forsåvidt kveldsmaten jeg endre. Laks og brokkoli har jeg langt oppi halsen. Er også åpen for andre forslag for dagen. Liker det meste, men ikke spesielt fan av fisk og tunfisk.

Hvis noen har noen innspill da :) Det er ikke snakk om lange tiden, men er greit å få litt variasjon.

Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13060-tips-til-sluttdietten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gjort deg opp noen mening i forhold til PKF? Ser du spiser 4 måltid med en god del protein og karbohydrat, men ikke spesielt fett. Er tanken å spise mer fett til kveld?

Om du får i deg f.eks 1 ss omega-3 til et annet måltid, så synes jeg en innertier på diett er:

1. Middels varme + 2 fedd hvitløk + litt olivenolje i panna (la smakene komme godt frem)
  2. Kyllingfilét i terninger (stekes litt under lukk for å få de ekstra saftig)
  3. Del opp 1/2 avokado (70 gram) i terninger, sammen med terninger av gulrot og finhakket løk

Også kan du jo velge tilbehør selv.

Asparges, brokkoli, selleri, sopp og tomat f.eks. Her kan man jo lage mye godt uten at det trenger å bli kjedelig.

Pleier å krydre med litt chicken&steak, hvitløkspepper (kvern), litt havsalt etc.

Har du gjort deg opp noen mening i forhold til PKF? Ser du spiser 4 måltid med en god del protein og karbohydrat, men ikke spesielt fett. Er tanken å spise mer fett til kveld?

Om du får i deg f.eks 1 ss omega-3 til et annet måltid, så synes jeg en innertier på diett er:

1. Middels varme + 2 fedd hvitløk + litt olivenolje i panna (la smakene komme godt frem)
  2. Kyllingfilét i terninger (stekes litt under lukk for å få de ekstra saftig)
  3. Del opp 1/2 avokado (70 gram) i terninger, sammen med terninger av gulrot og finhakket løk

Også kan du jo velge tilbehør selv.

Asparges, brokkoli, selleri, sopp og tomat f.eks. Her kan man jo lage mye godt uten at det trenger å bli kjedelig.

Pleier å krydre med litt chicken&steak, hvitløkspepper (kvern), litt havsalt etc.

Nei, det har jeg ikke. Har egentlig ingen kjennskap til den dietten i det hele tatt. Men ja, fettet skal på kvelden ifølge ''planen''. Har selolje til frokost + 1 ss. rapsolje til et av måltidene. Ved siden av kommer jo laks/brokkoli til kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...