Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil gå ned i vekt men samtidig beholde en del muskler, jeg vet jeg må ha i meg en del proteiner, men det lar seg ikke gjøre dessverre. Saken er at jeg bor hjemme hos foreldrene mine, de prioriterer ikke å kjøpe så mye proteinrikt mat. Matbudsjettet er veldig stramt, vil ikke kalle oss fattige, men mat og kosthold er vel ikke så høyt prioritert for dem. Mat som blir hyppig kjøpt inn er vel brød ost og noe annet pålegg som servelat, syltetøy osv og evt det som blir kjøpt inn til middag + litt frukt mer enn det er det faktisk ikke. Har klart å mase meg til å få havregryn og 2 boks med tunfisk pr dag, men det er jo langt ifra nok proteiner :/. Leser overalt at kostholdet er så viktig for å få best resultater, vil det da si at jeg overhodet ikke kan få noen greie resultater ?

( ja, jeg er på leting etter jobb !! )

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12985-ufrivillig-nedprioritering-av-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brød(30kr ?) og ost(50-70kr) sammenlignet med tunfisk(5kr boksen), egg(30kr for 18egg) og havregryn(8kr for 750g) er vel 1/3 av prisen..

Synd å høre om situasjonen, men dersom du tar en samtale med familien og virkelig gjør alvor på at der kan både spare penger og få et sunnere kosthold - mulighet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...