Gå til innhold

Anbefalte innlegg

( jeg er ny her inne, og publiserte muligens mitt spørsmål på feil plass i første omgang....(loggbok...) så jeg starter en tråd her også , når jeg først er igang, og satser på at det går bra :)

Jeg er også ganske ny i forhold til styrketrening, og trenger litt tips på om jeg er på rett spor, og om dette er veien å gå. Jeg har nå holdt på i 2 mnd...

Jeg er 33 år gammel, og trener styrke for å komme i form, stramme opp, stramme inn, få opp forbrenningen og for å føle meg vell :)

Jeg trener ved et ubemannet treningssenter, og har ikke hatt veiledning på mitt egetkomponerte treningsprogram, men ser dette greit ut ?

HVor ofte bør man øke vektene ? og er det lurt å kjøre både kondisjon og styrke samtidig , eller dele opp ?

Noen som har tips til andre øvelser jeg burde fokusere på ? Alle tips mottas med takk :)

Mandag:

10-15 min tredemølle, oppvarming

Skulderpress 27 kg ( 60 pound) 10 rep x3

Benpress/legpres 95 kg ( 210 pound) 10 x3

chest press 32 kg 10 x3

lat pull down 32 kg 10x3

tricepspress 8 kg 10x3 (manual) ( ligger på benk og løfter manual bak hode og rett opp)

en arms opptrekk 12.5 kg 10x3 (manual)

multihipp 10x3

Ryggøvelse hyper extension benk 10x3

Planken

Situps ordinær 30x3

Onsdag :

20 min på mountain mølle, hard økt med 50 % stigning

20 min på tredemølle

10 min på elipsemaskin

Fredag:

samme som mandag

Jeg har ingen tilgang på frivekter, desverre, så langt, så jeg baserer treningen på apperater og manualer...

JEg trener før frokost, tre ganger i uken.

-Lillann-

Fortsetter under...

Jeg er i startfasen sammen med deg Lillian, og har startet på ett program ut i fra denne..

Lykke til, denne siden er fantastisk når det gjelder motivasjon og råd :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...