Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å gå for maxing i benk på torsdag/fredag og lurer på om noen har noen god idèer på hvordan jeg bør gå fram både mtp mat , og hvordan settene før maxen bør se ut .. Håper å legge meg mellom 75 og 80kg ( Ja , er lite . Jobber med saken ;) )

Takk for alle tips !

Fortsetter under...

Skrevet

1. Ikke overtenk det, det er bare en gym-pr. Går det ikke så går det ikke, ta det en dag du føler dagsformen og hodet er der

2. Ligg i overskudd, få mye hvile, ta det en dag du ikke er søkksliten fra skole/jobb osv

3. Dont force it.... se punkt 1

4. ikke slit deg ut på benk ila uka før dette

5. ikke slit deg ut på oppvarminga

Skrevet

Fine ! da går jeg for det tror jeg ;) Egentlig ikke tenkt så mye på det heller .. men passer bra nå rett før høstferien , og gathering , tviler på at det hjelper noe veldig på formen , så vil se hvordan jeg ligger ann :) 20*5 og 40*3 er oppvarming det da ? eller skal jeg varme opp først ?

Skrevet

Alle settene her hjelper deg å bygge opp mot maksløftet ja. Kan være greit å kjøre litt dynamisk oppvarming først, type strikkøvelser, LYTP med lette manualer osv. Tror ikke du trenger flere sett på selve benken.

Annonse

Skrevet

Du må ikke være redd for å brenne deg ut og jobbe deg opp mot maksløftet hvertfall, første gang jeg tok 100kg klarte jeg det på 4. forsøket... :p Så energien skal det nok ikke stå på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...