Gå til innhold

Fitness miljø/coach Kristiansand?


Tjukktilsmukk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente som er ekstremt overvektig og som endelig føler jeg har funnet min vei når det kommer til vektnedgang, nemlig fitness. Kan det kalles det forresten?

Jeg har allerede gått ned endel kilo og kostholds delen sitter på plass, det er verre med treningen. Hvordan spørsmålene sitter også sånn halvveis, det er verre med hvorfor.

For at jeg skal klare å holde meg på riktig spor så tror jeg det er viktig å omgås med mennesker som ønsker det samme som meg og som har kunnskap. Desverre har ikke jeg funnet ett slik sted i Kristiansand ennå og leter dermed etter både en coach og ett miljø jeg kan komme inn i slik at jeg har likesinnede å trene med og hjelpe meg på veien.

Har også ett lite håp om å stille i bikinifitness om ett par år, men dersom det skal være mulig så klarer jeg ikke dette alene!! Noen tips til meg om hvor jeg burde henvende meg eller en flink fitness coach i Kristiansands område?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! :)

Ja, jeg kjenner ett par av gutta som trener der men føler meg liksom litt "utenfor" når jeg er så kraftig overvektig som det jeg er. Er det noen dyktige coacher på spicheren? Og atletix er klubben på Vegårshei, er det ikke?

Leker faktisk litt med tanken på å starte en egen klubb i Kristiansand. Er virkelig på tide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Ja, jeg kjenner ett par av gutta som trener der men føler meg liksom litt "utenfor" når jeg er så kraftig overvektig som det jeg er. Er det noen dyktige coacher på spicheren? Og atletix er klubben på Vegårshei, er det ikke?

Leker faktisk litt med tanken på å starte en egen klubb i Kristiansand. Er virkelig på tide! :)

Ingen grunn til å føle seg utenfor der;) Har ikke hatt noen av dem selv, men Oaz er veldig flink, han trener der;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pri en er hvertfall begynne å trene:) Og ta det litt derfra. Dette tar tid.

Jeg trener allerede på elixia på Kjøita men trives ikke helt der. Det er jo gørr kjedelig å trene alene og dem jeg kjenner som trener gjør ikke annet enn å delta på spinning timer eller løpe på mølla. Ikke heeeelt derfor jeg ønsker å dra på treningssenteret. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener allerede på elixia på Kjøita men trives ikke helt der. Det er jo gørr kjedelig å trene alene og dem jeg kjenner som trener gjør ikke annet enn å delta på spinning timer eller løpe på mølla. Ikke heeeelt derfor jeg ønsker å dra på treningssenteret. Hehe :)

ta deg en tur til lifechange, evt trimeriet. en mil utenfor kr.sand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente selv på spicheren (fra første dag det åpnet) når jeg studerte/jobbet i Kristiansand. Kan anbefales på det sterkeste. Og med flere av forummedlemmene her inne som trener der bør det være god muligheter for å få gode tips og motivasjon til treningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...