Gå til innhold

Treningsapparat m/70 kg vekter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Skulle liksom begynne og ta skolen seriøst og jobbe nonstop. Hadde jo nok med fotballen i tillegg. Så, treningen tok så ovg si ganske mye over..

2. Motivasjon

3. Fikk aldri resultatene jeg ville osv..

Tror ikke det å kjøpe et apparat er løsningen når det som har vert begrensningene for deg er noe helt annet en tilgjengelighet, Du må få motivasjonen på plass først, sette opp vilke resultater du ønsker, spørre deg selv om hva som faktisk er realistisk når du tar i betraktning alt annet du også skal gjøre. Kanskje målene er litt for store på et litt for kort tidsperspektiv ?

Men om du mener at apparatet kan få deg i gang med trening igjen så er det for all del bedre enn ingenting :)

Jeg skjønner hva du mener. Store mål og lite planlegging = FAIL. Tror nok jeg bare beholder apparatet, så får resten av familien ha glede av den. Skal uansett ta opp et medlemskap på et treningssenter igjen, en gang i tid..

Sett deg ned å finn ut hva som er viktigs for deg:) Du kan ikke være både verdensmester i styrkeløft og samtidig være den beste på banen ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...