Gå til innhold

Ned i vekt og fett%


Lompa

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg vil hovedsakelig ned i fettprosent, i tillegg til å droppe en kilo eller to, og er nødt til å ha litt hjelp fra ekspertene her inne. :) Defor lurte jeg på hvilke styrkeøvelser dere kan anbefale og hva slags mat jeg bør spise. Jeg er 164 høy og veier ca 51 kilo hvis det har betydning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! Jeg vil hovedsakelig ned i fettprosent, i tillegg til å droppe en kilo eller to, og er nødt til å ha litt hjelp fra ekspertene her inne. :) Defor lurte jeg på hvilke styrkeøvelser dere kan anbefale og hva slags mat jeg bør spise. Jeg er 164 høy og veier ca 51 kilo hvis det har betydning!

Hei! Dersom du søker på "fullkroppsprogram" oppe i høyre hjørnet kommer det opp en del artikler du kan lese. Det er også lagt ut forslag til program du kan følge, og som er veldig fine å begynne med. Eller fortsette med for den sakens skyld!

Skal du ned i fettprosent, men samtidig bygge, burde du ikke legge deg for lavt på kaloriene.

Tenk at du skal ligge litt (men ikke for mye!!!) under vedlikehold (jeg vet ikke hva det er for deg), og legg fokus på å spise ren mat med mye proteiner :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vet ikke helt hvor jeg fikk det fra at du ville bygge samtidig. Er litt sliten og trøtt, leser det jeg vil lese.

I allefall - du veier ikke mye for høyden din, så jeg vil anbefale deg å bygge litt samtidig som du går ned i fett%. Dette vil gi deg en mer definert kropp, og mest sannsynlig ta deg nærmere målet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis rein mat, spist nok proteiner :)

Du veier aldeles ikke mye til å være 164cm. Så som Camilla sier kan du sikkert bygge litt også!:) Å ikke tenk så mye på vekta, bruk heller speil, målebånd og fett % måler. Gjør vel ikke noe om du veier 65kg om 1kg på kroppen din er fett og resten muskler?

Lykke til med treningen, her er en artikkel angående øvelser.

http://fitnessbloggen.no/de-3-styrkeovelsene-som-forbrenner-mest-fett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...