Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Etter mange år med å være en av de tullingene som ikke vet så mye om trening og trener med lette vekter og alt det der så har jeg bestemt meg for (som jeg gjør hvert år) at til neste sommer vil jeg ha min ideeal kropp, noe som vil si at jeg må ned i fett prosent. Derfor hadde det vært flott om noen kan gi meg en tilbake melding på det jeg gjør siden jeg enda er ganske grønn...

Jeg er jente, 21år, ca 57 kg og 167cm, jeg har ingen mål om å gå ned i vekt, målet er å gå ned i fettprosent, så jeg blir fastere og får mer synlige muskler. Akkurat nå ligger jeg på 1500kcal om dagen, hvor 90-100gram av disse kommer fra protein. Trener styrke 4 dager i uken, og har en to splitt. Er ikke så flink til å ha cardio, men planen er å bli flinkere til det!

Splitten:

prøver å holde meg til 3 x 12 på alle øvelser, med så tunge vekter jeg klarer.

Dag 1: rygg, mage, biceps og triceps:

Dag 2: bein, rumpe, bryst og skuldre.

Vanlig mat dag:

Frokost:

3 knekkebrød,

1 kiwi

1 glass melk

lunsj:

1 protein pannekake (protein fabrikken)

1 eple

Middag:

ca 200g kylling og 100 g ris eller

200g svinekjøtt og 70 g pasta

+saus

kvelds:

2 knekkebrød

ett glass melk

Enkelte ganger litt mer mat enn dette... Dette ble mye info så håper virkelig noen gidder å lese og så svare meg! :p

Fortsetter under...

Det hjelper om du legger ut programmet ditt :) Utover det så er det ikke akkurat mye mat du spiser for ei som trener 4 ganger i uka.

Dag 1:

Rygg: nedtrekk bredt grep, sittende roing maskin, rygghev

Mage: sittups på bosuball,så trener jeg sidemusklene i magen med kettlebell(vet ikke hvordan jeg skal forklare det)

Biceps: biceps curl, biceps curl i kabel

Triceps: triceps pushdown med stang, dips benk til benk, kick back

Dag 2:

Bryst: benkpress, kabel cross over, skråbenk med manualer

Skuldre: arnoldpress, fronthev, og en øvelse jeg ikke vet hva heter

Lår: utfall med vridning, bulgarske utfall, knebøy på bosuball

Legger: tåhev i maskin, tåhev uten maskin

Er veldig stillesittende utenom når jeg er på trening. Går ikke sulten, men hva tenker du på ang kosthold da? For meg så er det bare viktig at jeg får resultater, og derfor valgte jeg bare å legge meg på 1500kcal for å se hvordan det gikk til å begynne med, måtte jo starte ett sted, og så evt justere det etter hvert, så veldig flott når jeg kan få hjelp av folk som har peiling! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...