Gå til innhold

Kosthold/ treningsplan.. Hjelp meg videre :) ?


jeanett

Anbefalte innlegg

Heihei!

Nå har jeg nettopp meldt meg inn her på fitnessbloggen.. MASSE av inspirasjon her!!

Jeg er 20 år, 173cm, og ca 54 kilo.. jeg er naturlig slank, men ett år uten trening har gjort meg mer "skinnyfat"

Jeg har nettopp meldt meg inn p treningssenter igjen og gleder meg sårt til å begynne.. Jeg vil få mer "lean muscles" og stramme opp på så og si hele kroppen.. TIPS?

Jeg har trent mye før, men stort sett bare kardio på mølle og uten noe særlig av resultat, derfor har jeg lyst å starte en del med styrk (pluss litt kardio da)..

En typisk dag for meg matmessig ser så og si alltid ut som dette:

Frokost: Havregrøt med melk/kanel/frosne bær, ett egg og en kopp grønn te

Mellom: en banan

Lunch: ett beger med salat med evt kyllig/fisk

Middag: så og si ALLTID en halv wokpose med kyllig/ torsk/laks

+ en frukt på kvelden

Jeg har treningssenter rett ved jobben , så det kommer til å bli trening mellom lunsj og middag, så da må jeg spise noe før det.. FORSLAG ?

eller noen INNSPILL som gjør at jeg kan bli bedre ? Jeg har en drøm om å se ut som victoria secret engelne, dvs SLANK med markert, IKKE "fitness muscles" :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frokost: Havregrøt av melk. Kanel/søtning. Egg ved siden av og en kopp grønn te.

Mellommåltid: 1 liten neve mandler (20g) og 1 stor frukt (banan,eple, pære)

Lunsj: Salat med fisk og kylling.

Middag: Halv wokpose med kylling, laks eller torsk

Kveld: 1/2 beger mager kesam med funlight og en liten frukt

Tren hele kroppen hver gang. Sjekk her for eksempel: http://fitnessbloggen.no/treningsprogrammer/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...