Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å sette sammen et treningsprogram som kombinerer styrke og utholdenhet ?

Er ny på det å trene i treningsstudio og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Målet er å gå litt ned i vekt og bli strammere og slankere enn hva jeg er nå, veier for øyblikke 55 kilo og er 150 cm høy

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12022-hjelp-med-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ønsker å trene 4-5 ganger i uken har jeg noe som kan funke!

Dag 1 - Bryst/triceps

Dag2 - Rygg/biceps

Dag 3 - Bein

Dag 4 - Skulder/mage

Dag 5 - Cardio (valgfritt)

#1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides!

- Her finner du øvelser på de forskjellige muskelgruppene og hvordan øvelsene skal gjennomføres :)

Om du ønsker å trene 4-5 ganger i uken har jeg noe som kan funke!

Dag 1 - Bryst/triceps

Dag2 - Rygg/biceps

Dag 3 - Bein

Dag 4 - Skulder/mage

Dag 5 - Cardio (valgfritt)

#1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides!

- Her finner du øvelser på de forskjellige muskelgruppene og hvordan øvelsene skal gjennomføres :)

Er det ditt standardsvar for de som ønsker et treningsprogram?

marie 123: Hvis du har muligheten, ta kontakt med en dyktig instruktør eller trener på ditt senter for å få satt opp et program tilpasset deg. Ellers kan du lese litt mer om Fitnessbloggens nybegynnerprogram her: Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen

Er det ditt standardsvar for de som ønsker et treningsprogram?

marie 123: Hvis du har muligheten, ta kontakt med en dyktig instruktør eller trener på ditt senter for å få satt opp et program tilpasset deg. Ellers kan du lese litt mer om Fitnessbloggens nybegynnerprogram her: Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen

- Beklager om det plager deg :huh: Prøver bare å hjelpe folk :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...