marie 123 Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Noen som kan hjelpe meg med å sette sammen et treningsprogram som kombinerer styrke og utholdenhet ? Er ny på det å trene i treningsstudio og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Målet er å gå litt ned i vekt og bli strammere og slankere enn hva jeg er nå, veier for øyblikke 55 kilo og er 150 cm høy Siter
Kariannepb Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Om du ønsker å trene 4-5 ganger i uken har jeg noe som kan funke! Dag 1 - Bryst/triceps Dag2 - Rygg/biceps Dag 3 - Bein Dag 4 - Skulder/mage Dag 5 - Cardio (valgfritt) #1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides! - Her finner du øvelser på de forskjellige muskelgruppene og hvordan øvelsene skal gjennomføres Siter
Ouroboros Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Om du ønsker å trene 4-5 ganger i uken har jeg noe som kan funke! Dag 1 - Bryst/triceps Dag2 - Rygg/biceps Dag 3 - Bein Dag 4 - Skulder/mage Dag 5 - Cardio (valgfritt) #1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides! - Her finner du øvelser på de forskjellige muskelgruppene og hvordan øvelsene skal gjennomføres Er det ditt standardsvar for de som ønsker et treningsprogram? marie 123: Hvis du har muligheten, ta kontakt med en dyktig instruktør eller trener på ditt senter for å få satt opp et program tilpasset deg. Ellers kan du lese litt mer om Fitnessbloggens nybegynnerprogram her: Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen Siter
Kariannepb Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Er det ditt standardsvar for de som ønsker et treningsprogram? marie 123: Hvis du har muligheten, ta kontakt med en dyktig instruktør eller trener på ditt senter for å få satt opp et program tilpasset deg. Ellers kan du lese litt mer om Fitnessbloggens nybegynnerprogram her: Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen - Beklager om det plager deg Prøver bare å hjelpe folk Ouroboros 1 Siter
Ouroboros Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 - Beklager om det plager deg Prøver bare å hjelpe folk Fint å hjelpe folk Men var bare litt rart å se et klin likt innlegg på to forskjellige tråder... Kariannepb 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.