Gå til innhold

marie 123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Noen som kan hjelpe meg med å sette sammen et treningsprogram som kombinerer styrke og utholdenhet ? Er ny på det å trene i treningsstudio og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Målet er å gå litt ned i vekt og bli strammere og slankere enn hva jeg er nå, veier for øyblikke 55 kilo og er 150 cm høy
  2. Er ganske ny på det å trene på treningsenter og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med et treningsprogram. Har tidligere holdt på med RG (rytmisk sportsgymnastikk ) og var veldig glad i hvordan kroppen min så ut da. vil gjerne ha tilbake den kroppen ( og begynne på igjen med RG er dessverre ikke mulig.) problemet er bare det at jeg ikke vet hvordan jeg skal trene for å få det samme resultatet. noen som kan hjelpe meg ?
  3. Tror jeg skal begynne med det, kan tenke meg at vekten kan bere missvisende, før jeg fikk ryggproblemer drev jeg med turn og lå på den vekten jeg ligger på nå, men var mye slankere enn det jeg er nå. Så snart eksamen er over skal jeg begynne å trene mer
  4. Bor dessverre for langt unna både skole og jobb til å gå eller sykle. dager uten jobb reiser jeg hjemmefra 7 - halv 8 og kommer hjem 4, dagene der jeg jobber kommer jeg ikke hjem før i halv 9 tiden. Skal få inn en treningsøkt til så snart jeg er ferdig med eksamenene mine.
  5. Har på grunn av en kronisk sykdom begynt på medisiner som gir økt matlyst noe som har gjort at jeg hat gått opp i vekt. Noe som jeg er langt i fra komfortabel med. Har nå fått kontroll på matlysten og vekten har stabilisert seg. Problemet er bare at jeg sliter med å bli kvitt de kiloene jeg har lakt på meg. Prøver å få trent to ganger i uken, problemet er bare å finne tid, skole og jobb tar opp det meste av tiden min. Selv om jeg trener vil kiloene liksom ikke bort, det er riktig nok ikke mer en 3 kilo, men for meg som begynte å trene for å miste litt vekt for å få sommerkroppen er det veldig
×
×
  • Opprett ny...