Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips :) Har du noen oppskrifter på gode salater eller annet?
Har ikke noe spesiell oppskrift på salater, bruk det du liker (jeg liker f. Eks kylling, salat, paprika, mais) er også godt med en desj cottage cheese eller noe på toppen, egg eller nøtter eventuelt :) bruk det du liker så blir det nok bra!

Cottage cheese med nøtter og sukkerfritt syltetøy er også godt :)

Jeg spiser mye egg, enten i form av kokte egg eller eggerøre, en god proteinkilde som holder deg mett lenge. Ellers pleier jeg å lage salat med agurk, tomat, minimais, paprika og andre grønnsaker jeg liker, så har jeg oppi ost og skinke (også god proteinkilde). Skyr er også fett- og karbofattig, og inneholder masse gode, smakfulle proteiner. Det finnes jo og masse godt pålegg du kan ha på brødskiva di, bare fantasien som setter grenser :-)

burde vært litt mer presis angående miljøet ditt også. om du da går på skole, jobber o.l. selv går jeg på skole, hvor det går mye i tunfisk (stekt+grillkrydder) og salat, cottage cheese med nøtter\frukt og diverse.. bare å hive alt av god og sunn mat man liker, evt. middagsrester i matbokser, så har du varierte og gode lunsjer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...