Dedication Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har lenge nå hatt et kosthold for å komme meg ned i vekt, men nå er det mer enn nok. Jeg ønsker å holde vekta mi, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal spise. Jeg vil selvfølgelig fortsette med treningen, jeg trenger bedre kondis hehe. Slik som det er nå, så spiser jeg: Frokost - Ca 50g med blanding av fitness og havregryn + skummet melk Lunsj - Må ty til kantina her, enten en liten fullkorn sandwich eller en boks med salat. Middag - Varierer, kjøtt, kylling, fisk, grønnsaker. Holder meg unna junk food og ferdigmat. Kvelds - To grove brødskiver, som oftest med ost. To av dagene i uka når jeg trener så kommer jeg ganske sent hjem. Da erstatter jeg kvelds måltidet med middag, og spiser litt frukt, en yoghurt eller noe annet smått før trening. Treningen ser som oftest slik ut: Mandag - Zumba Onsdag - Helsestudio, for det meste kondisjons trening Lørdag - Joggetur, 4x4 intervall. Også går jeg en del turer når jeg har tid. Hva mener dere om kostholdet mitt? Noe jeg burde endre på? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11898-kosthold-for-%C3%A5-holde-vekten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.