Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beinpress

Lex-extension

Leg curl

Sittende tåhev

Du mister jo mange muligheter når du hverken kan holde eller ha vekter på ryggen, men med disse øvelsene får du et ok beinprogran :) Du klarer ikke øvelser som cossack squat og goblet squat heller?

Vet! Det er mulig jeg får til det. Goblet squat går kanskje.. Har aldri prøvd det før, så jeg vet ikke evt hvor tung manual jeg må ha :)

Er du over middels godt trent må du ha en ganske tung manual, så jeg tror det kan bli tøft. Som AHA93 sier blir det stort sett øvelser i apparater du kan klare, med mindre du vil prøve deg på gående utfall med KV til failure. Anbefales vel ikke ;) Glute ham raise og hip thrust går mer på rumpe og bakside lår, men det kunne du muligens klart, hvis det ikke blir for hardt på korsryggen. Over hvor lang tid må du kutte ut øvelser som belaster skuldre?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...