Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om programmet til Yates ? Er det ikke veldig lite sett ? På jakt etter nytt program .. helst for å få bygd litt muskler :) Står mellom Bodybuilding.com - Dorian Yates' Blood & Guts 6 Week Trainer Og Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.com. Hva tror dere ?

Takk for alle svar !

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11816-blood-and-guts-dorian-yates/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nok ann å bruke Dorian sitt program i kortere perioder om gangen. Alle øvelsene overbelaster jo musklene til failure så faren for overtrening er stor om du ikke legger inn nok hvile.

Phat har jeg sett på selv faktisk og jeg synes det ser spennende ut. Velg det programmet du har lyst til å kjøre, begge fungerer nok.

Klar over at han brukte litt forskjellig , MEN kunne jo vært programmet var bra fordeom ;) Tror jeg går for PHAT , syns også det såg spennende ut ! Grunnen til at jeg lurte på Blood and Guts var egentlig at det gikk over 4dager i uken .. noe som passer bra. Hva med German Volume Training ? Såg litt spennende ut det også..10x10 ;p

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...